Pembaca Molek

Tuesday 2 October 2012

Salam buat pembaca budiman

Salam, pembaca budiman sekalian. Sudah sekian lama saya tidak mencoret kata di kanvas blog ini. Semenjak penghujung tahun lalu, kesibukan telah menjadi 'makanan harian'. Saya terpaksa juggle dengan terlalu banyak perkara merangkumi beban tugasan kerja, hal peribadi dan tumpuan kepada keluarga lantaran ibu telah jatuh sakit (lumpuh seluruh badan). Di tengah-tengah kesibukan itu, saya pula hamil anak ke-3 dan memerlukan penjagaan kesihatan yang secukupnya.
  • Alhamdulillah, saya selamat melahirkan seorang puteri kecil pada 4/9/12 yang lalu. Ini adalah pengalaman kali ke-3 saya menjalani pembedahan caesarean. Saya selamat menjalaninya tanpa sebarang komplikasi.
  • Saya menjalani tempoh berpantang dengan jayanya sehingga hari ke-12. Entah di mana silapnya, saya diserang demam panas dan terpaksa masuk hospital selama 5 hari. Doktor mengesahkan saya mengidap 'mastitis' (demam menyusu). Saya akan menulis entri khas berkaitan isu ini kerana saya terpanggil untuk berkongsi mengenainya berdasarkan pengalaman sendiri.
  • Di kesempatan ini juga saya mengalu-alukan komen dan feedback dari pembaca-pembaca sekalian berkaitan pengisian blog ini. Saya juga memohon maaf kerana tidak 'reply' komen-komen yang dilontarkan oleh pembaca sekalian. Banyak juga e-mel yang saya terima yang bertanyakan tentang produk, berkongsi pengalaman dan ada juga yang mencadangkan topik-topik untuk saya menulis. InsyaAllah saya akan membalas setiap komen dan e-mel yang dihantar dan menjadikan blog ini lebih bersifat interaktif.
Semoga saya mempunyai ruang dan kelapangan masa untuk menulis entri-entri yang bermanfaat untuk dikongsikan dengan semua... Wassallam.


No comments:

Post a Comment