Pembaca Molek

Monday 27 June 2011

Untuk kulit bermasalah

Sebamed cleansing bar


Sekiranya kamu berhadapan dengan masalah kulit dan bertemu doktor, pada kebiasaannya doktor akan mencadangkan Sebamed. Sebamed ialah sabun pembersih berubat yang lembut dan sesuai digunakan untuk menangani masalah-masalah yang melanda kulit. 

Sebamed mempunyai nilai pH 5.5 iaitu kadar yang paling baik untuk kesihatan kulit. Ia bertindak membersih dan menyuburkan kulit tanpa mengganggu 'natural acid protection mantle'. Sebamed menghindar pembentukan kulat dan bakteria, maka masalah-masalah kulit seperti jerawat, akne, jangkitan dsb dapat dirawat dengan baik.

Di samping mempunyai produk pembersih wajah, Sebamed juga ada rangkaian untuk syampu, mandian, deodarant dan produk penjagaan bayi. Sebamed telah diuji bebas alahan dan sesuai untuk kulit bermasalah dan sensitif. Sebamed juga mudah didapati di farmasi-farmasi berdekatan. Ia terbukti berkesan dan sering dicadangkan oleh pakar-pakar perubatan. Jangan ragu-ragu mencuba Sebamed untuk menyelesaikan masalah-masalah kulit yang melanda dan merisaukan.

No comments:

Post a Comment