Pembaca Molek

Wednesday 18 May 2011

Rambut hitam bersinar

Jika inginkan rambut yang sihat dan hitam bersinar, kembalilah kepada produk tradisional dan alami. Mustika Ratu ada jawapannya.
Syampu Daun Landep berfungsi menghitamkan rambut secara semulajadi. Syampu rambut seperti biasa dengan syampu ini (gambar atas), urut kulit kepala perlahan-lahan dan selepas berpuas hati, bilas rambut bersih-bersih. Sapukan pula dengan Bilasan santan (juga dari produk Mustika Ratu) yang bertindak sebagai perapi semulajadi. Bilasan santan ini cukup wangi dengan bauan citrus dari limau purut.

Minyak cemceman murni boleh dipakai secara cream bath. Caranya, sapu minyak ini pada rambut secukupnya. Kemudian balut keseluruhan rambut dengan tuala hangat. Biarkan selama 15-20 minit sebelum dicuci bersih. Jika mahukan rawatan terbaik, pakai minyak ini sebelum masuk tidur pada sebelah malam. Urut rambut dan kulit kepada dengan minyak cemceman murni, bungkus rambut dengan pembalut rambut atau tuala dan bawa tidur semalaman. Rambut anda akan sihat dengan mendapat khasiat penuh minyak ini. Untuk rawatan tambahan, boleh guna minyak Penyubur Rambut, juga dari rangkaian Mustika Ratu. Fungsinya sebagai tonik untuk melebatkan rambut.

Rajin-rajinlah mengamalkan 4 langkah ini dan hasilnya, rambut hitam menawan dengan kesan semulajadi akan jadi milik anda.

No comments:

Post a Comment